1️⃣ Якщо зайшовши до клієнт-банку ви не бачите ніяких повідомлення, значить банк не сумнівається у Ваших платежах. В інших випадках, банк Вам про це повідомить; ⠀ 2️⃣ Можуть зателефонувати з банку, якщо ви вказала актуальний номер телефону, рекомендую надавати актуальні номери, якщо Ви ні від кого не ховаєтесь)))) ⠀ 3️⃣ Побачили обмеження по рахунку, чи не можете підписати платіж, роздрукувати виписку, провести платіжну відомість, не хвилюйтесь! Дуже часто це пов’язано з технічними роботами, або збоями в роботі банку. ⠀ Щоб спати спокійно, необхідно написати повідомлення в підтримку і уточнити, що відбувається і чому рахунок повноцінно не працює.