Наш робочий день

1. Прийняття клієнтських запитів: Робочий день  розпочинається з  прийняття запитів від клієнтів щодо різних видів послуг, таких як бухгалтерія, кадрова робота, консультування та інші.

 2. Планування робочого дня: Перед початком роботи ми в середині компанії  розподіляємо завдання серед співробітників (якщо це разові завдання, які не носять постійний характер) та визначаємо пріоритети для клієнтів.

3. Виконання послуг: Співробітники компанії приступають до виконання послуг для клієнтів. Це може включати в себе роботу із обробки банківських виписок, оплати рахунків,  оприбуткування матеріалів, виписки рахунків клієнту, нарахування заробітної плати та інших послуг.

4. Клієнтський зв’язок: Наша компанія підптримує комунікацію з клієнтами, вирішує їхні питання в процесі робочого дня. 

5. Якість та контроль: Ми дуже піклуємось про якість послуг, які надає Наша компанія , тому нами розроблено  внутрішні процеси контролю якості, щоб переконатися, що виконання послуг відповідає законодавству та очікуванням клієнтів.

6. Консультування: У випадках, коли компанії необхідно вирішити  питання, яке  відноситься до робочого процесу, частиною робочого дня може бути вирішення цього питання і підтримка клієнта в онлайн-режимі.

7. Адміністративні обов’язки: До робочого дня також можуть входити адміністративні обов’язки, такі як, обробка вхідної кореспонденції, та відправка других екземплярів документів постачальникам.  У разі електронного документообігу, обробка документів, відправка на узгодження клієнту, підписання ( для великих компаній).

Робочий день в аутсорсинговій компанії може бути різноманітним і динамічним, а розклад роботи, терміни та завдання будуть визначатися конкретними угодами та вимогами клієнтів.