Наш робочий день
1. Прийняття клієнтських запитів: Робочий день розпочинається з прийняття запитів від клієнтів щодо різних видів послуг, таких як бухгалтерія, кадрова робота, консультування та інші.
2. Планування робочого дня: Перед початком роботи ми в середині компанії розподіляємо завдання серед співробітників (якщо це разові завдання, які не носять постійний характер) та визначаємо пріоритети для клієнтів.
3. Виконання послуг: Співробітники компанії приступають до виконання послуг для клієнтів. Це може включати в себе роботу із обробки банківських виписок, оплати рахунків, оприбуткування матеріалів, виписки рахунків клієнту, нарахування заробітної плати та інших послуг.
4. Клієнтський зв’язок: Наша компанія підптримує комунікацію з клієнтами, вирішує їхні питання в процесі робочого дня.
5. Якість та контроль: Ми дуже піклуємось про якість послуг, які надає Наша компанія , тому нами розроблено внутрішні процеси контролю якості, щоб переконатися, що виконання послуг відповідає законодавству та очікуванням клієнтів.
6. Консультування: У випадках, коли компанії необхідно вирішити питання, яке відноситься до робочого процесу, частиною робочого дня може бути вирішення цього питання і підтримка клієнта в онлайн-режимі.
7. Адміністративні обов’язки: До робочого дня також можуть входити адміністративні обов’язки, такі як, обробка вхідної кореспонденції, та відправка других екземплярів документів постачальникам. У разі електронного документообігу, обробка документів, відправка на узгодження клієнту, підписання ( для великих компаній).
Робочий день в аутсорсинговій компанії може бути різноманітним і динамічним, а розклад роботи, терміни та завдання будуть визначатися конкретними угодами та вимогами клієнтів.